wtorek, 10 maja 2016

Wspomnienia z Chicago - zabawki i zabawki :)

O lalkach American Girl nigdy wcześniej nie słyszałam, więc podczas wizyty w Chicago na North Michigan Avenue postanowiliśmy wstąpić i przekonać się jak to właściwie wygląda...


Sklep oczywiście ogromny. A na dzień dobry wita nas istne muzeum poprzednich edycji lalek, informacji, osiągnięć i stos katalogów...


A w sklepie wyboru co niemiara :) Od podstaw (czyli samych lalek, ubranek na każdą porę roku i ozdób), przez akcesoria kuchenne (maszyna do robienia popcornu? czemu nie)i jedzenia do mebli, które wyposażą dosłownie każdy pokój naszej lalki. A może Twoja lalka ma jakieś hobby? Kup jej zestaw jeździecki. Sztalugę. Albo sprzęt gimnastyczny (woli tenisa, akrobacje czy balet...?) Albo mały zestaw astronoma? A może Twoja lalka marzy o własnym zwierzątku? Zapraszamy do sekcji zwierzęcych pupili. I koniecznie pamiętaj o dokupieniu smyczy, legowisk, misek, torby na zwierzaka, zabawek i akcesoriów...


Jaccuzi dla lalki? Plus piżamka i zestaw kosmetyków? A może jakaś wycieczka? Wystarczy namiot, czy potrzebujesz raczej domku letniskowego? I co, jeśli lalka jest chora? A, no tak, mają tu wózek inwalidzki dla lalki...
Ale co zrobić żeby lalka wyglądała podobnie do właścicielki?  Do wyboru będziecie mieć przeróżne zestawy ubrań (widziałam w użyciu, robią wrażenie :)   )


Ok, lalkę już mamy. Wszystkie akcesoria także. Wydaliśmy milion dolarów. I co teraz? Nie możemy kupić już nic więcej...? :(
Nie, skorzystaj jeszcze z usług fryzjerskich! Zapisz swoją lalkę do ulubionej fryzjerki, a sama poczekaj na wygodnej kanapie, aż fryzura będzie gotowa.
(na zdjęciu na blacie widać małe foteliki :)    )

Zaraz, zaraz. Zapomnieliśmy zrobić lalce tatuaż! Oto tysiąc wzorów do wyboru i trochę krótsza kolejka. Idziemy!
A wyjątkowa koszulka z kalkomanią? Też będzie, poczekamy :)

Na koniec wybierzmy się ze swoją lalką do restauracji. Lalce należy się porządny posiłek po zakupach i możliwość wypicia herbatki z porcelanowej filiżanki. Tylko do tej strefy już nie weszłam, wstęp tylko po wcześniejszych zapisach :( Buuu...

Po zakupach możemy wybrać się do pobliskiego sklepu ze słodyczami (tu akurat zainteresowały mnie dosłownie słodkie sukienki na wystawie) :)


Albo do misiowego sklepu. Stwórz własnego misia :)

I zaraz potem skoczymy do świata LEGO :) Ze zbudowanym z klocków miastem Chicago na wystawie :)
...gdzie napisy LEGO zrobione są z małych ludzików :)

A więc czym mogę służyć?

Mamy tu dostępne wszystkie zestawy. Oraz możliwość zbudowania kilku dodatkowych budowli, a więc weź arkusik planu budowy i zbierz do koszyka odpowiednie klocki.
Zapraszamy też do strefy zabaw, jeśli zakupy Cię znudzą.
A czy chciałbyś kupić kilka ludzików, które sam zaprojektujesz? Proszę, o to wszelkie części - główki, fryzury, czapki, nogi... Jakie to wygodne :)


 Tu spodobał mi się taki zestaw...

I zestaw Simpsonów :) Otwierany, z wyposażonym wnętrzem. Takiego w Polsce nie widzieliśmy :)

Ghostbusters!! Jeeej :) Najnowsza nowość :)

Zdjęć ze sklepu Disney'a już mi się nie udaje tu wczytać. Wrzucę kolejnym razem :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki za podzielenie się fotkami, trochę zazdroszczę oglądania na żywo. Amerikan Girl jeszcze nie posiadam, ale pewnie bym tam nie kupiła. To nie tylko kwestia ceny, ale wyboru. Jak jest tak dużo to trudno się zdecydować, i to kusi i to nęci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice shop photographs. You must have had a great time in those stores - I know I would have! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow. W Polsce poza smykiem nie spotkamy takich sklepów :( przynajmniej ja nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś może i było czym się zachwycać. Dziś na szczęście mamy pełen wachlarz zabawek dla dzieci w każdym sklepie https://achdzieciaki.pl/pamietniki-206

    OdpowiedzUsuń
  5. W wielkich sklepach i miastach często można znaleźć duży wybór zabawek dla dzieci. Jednak ja zamawiam w sklepie gumki do bransoletek https://modino.pl/Gumki-z-atestem-mega-zestaw-w-kuferku-10-tys-szt-TM-Toys-2435 którymi dziewczynki świetnie się bawią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o zabawki dla dziecka to ja zawsze zamawiam z tej samej strony bo mam sprawdzoną. Nigdy nie chodzę po sklepach bo nie mam siły. Zawsze jest mnóstwo ludzi w sklepach i stoi się w długich kolejkach zamówić przez internet jest szybciej i wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również maluchy bardzo lubią się bawić zabawkami jak zresztą chyba każde dziecko. Chociaż jak zauważyłam to na ten moment najchętniej bawią się samochodami https://modino.pl/samochody-i-pojazdy-serie-dickie i jestem przekonana, że długo tak jeszcze pozostanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...