sobota, 26 marca 2016

Mini lodówka retro / Mini retro fridge 1:12

Taką miniaturową lodówkę chciałam zrobić od bardzo, bardzo dawna. Przymierzałam się do niej sporo czasu, ale ciągle brakowało mi doświadczenia i rozwiązania kilku istotnych elementów konstrukcji (np. pomysłu na zawiasy - takie jak w prawdziwych lodówkach tego typu). 
A więc oto Moja pierwsza lodówka w stylu retro, wykonana przeze mnie (polistyren, blacha mosiężna i uluminium) w skali 1:12. Otwierana, z oświetleniem w środku (z wymiennymi bateriami), półkami, wysuwaną szufladą, metalową półeczką na butelki i każdym innym możliwym szczegółem :)
Gotowa do wyjazdu do Chicago :)
Emotikon smileGotowa do wyjazdu do StanówMy first miniature retro fridge in red color, entirely made by me (styrene sheets, brass and aluminum) without using any hardware. 1:12 scale. 
-openable
-with some shelves inside
-working lamp (runs on batteries)
-pull out crisper
-openable freezer
-metal bottle shelf
-metal cover painted in red color
-and made with every other single detail Emotikon smile
Ready to go to Chicago International!! :)




 I kilka zdjęć z procesu jej powstawania:











14 komentarzy:

  1. Ale super. A myślałem, że moja lodówka jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. A myślałem, że moja lodówka jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Pani miniaturki :) Sama też próbuje moich sił w miniaturach, ale bardziej hobbystycznie. Czy mogłabym wiedzieć jakich farb Pani uzywa do swoich mini sprzętów kuchennych ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niewiarygodne. Mistrzostwo świata. Gdybym była jurorem na wystawie dałabym Ci za nią złoty medal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę . To nie dzieje się na prawdę!!
    Jak rękami można stworzyć coś tak cudownego i realistycznego!!! Ubustwiam twoje prace!!!♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo świata!:)
    Bardzo podoba mi się również pomysł z logo producenta - założę się, że kolejna będzie też chłodzić;)...

    OdpowiedzUsuń
  7. You are sooooo Clever! Love the detailed back of the fridge- WOW! :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prawdziwą mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It is fantasic!!! Your dit a great job.
    Greetings
    Melanie

    OdpowiedzUsuń
  10. It's gorgeous! I hope you have some left when I get there on Saturday!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...