wtorek, 15 września 2015

Miniaturowy kredens/ Tuscan display cabinet

Targi miniatur już za niewiele ponad 2 tygodnie, a ja staram się na nie jak najlepiej przygotować. Ale żeby nie zaniedbywać bloga, pokażę Wam dziś miniaturkę, którą zrobiłam jeszcze na wakacjach...
Oto miniaturowy, drewniany kredens, wykonany przeze mnie w skali 1:12 i pomalowany na rustykalny, brązowy kolor. Oraz całe mnóstwo akcesoriów także mojej roboty - talerze, dekoracje, pojemniki, przetwory, foremki i wiele innych. Mam nadzieję, że taka miniaturowa scenka Wam się spodoba :)

A miniature Tuscan display cabinet made by me from wood and painted in rustic brown color. 1:12 scale. And all accessories and decorations (including porcelain pitcher and cups) are also entirely made by me. I wish you like this little scene :)


Tu jedyne zdjęcie jakie zachowało mi się z procesu produkcji:

Otwierane drzwiczki, już w użyciu:





 


11 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko wspaniałe:) i z duszą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny jak wszystko co Pani rączki wykonały. Całe szczęście że mam odrobinkę Pani miniaturowych dzieł. To niesamowite z jaką dokładnością są wykonywane. Piękna pasja i hobby. Podziwiam jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your work is absolutely superb! I don't know how you do it.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wyjść z podziwu, że to wszystko ręczna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne. Powodzenia na targach.

    OdpowiedzUsuń
  6. This work is very very lovely !!!
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Dorota! Whole scene is just gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana! Ale czy mnie się kiedyś u Ciebie cokolwiek mniej podobało? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...